السّلا م عليکم ورحمةالله وبرک

السّلا م عليکم ورحمةالله وبرک

Salam Ukhuwah uat semua umat islam...

Sunday 1 January 2012

FAsal Aquuu....HeHeHe....


Nama Penuh ~ Nur Syarizan Bt Othman


Tarikh Lahir ~ 10 Jun 1991


Hobi ~ Bace blog Or Profile org len,


Makanan/Minuman Pebret ~ Tomyam/Asam pedaz & Milo ais


Tentang Diri sdiri ~ budak puan yg simple jer..ska wk lwak(bleh la)..anak ke2 dr 7 org...






SOKLAN LEN


Apakah Kelab Bolasepak kegemaran ?

Real Madrid (cz ska tngok C.Ronaldo..hak3)

Anda fobia kepada apa?


Katak...klu terpgang konpem menjerit mcm KL MENJERIT..hoho

Lagu yg mengingatkan saye kpd zaman kanak-kanak:

Lagu lama Tinkle Bell...(yekot)

Cita-cita masa sekolah rendah?

Cikgu

Ketika di sekolah, apakah matapelajaran yg  paling lemah?

Sejarah n Math...sampaikan cikgu pon dok perli2..haha

BFF masa sekolah sekolah rendah dan sekolah menengah:

Ramai ar...

Apakah sukan kegemaran / sukan yg  mahir?

Sukaneka je sebab tu je yang tau main. sebab Saya kaki bangku (^_^)

Apakah lagu nasyid yg paling  hafal?

Teman sejati (Brothers)

Apakah alat muzik yg  teringin nak main?

piano, best jer nampak orang len main.

Nombor kegemaran:

10

Tarikh paling best. Kenapa?

10/6 sebab tarikh birthday saya

Kalaulah… (Sambung ayat ni):

Saya kaya, saya nak kliling bumi ni....

Satu perkataan yg menggambarkan diri sy

sensitif

Warna yg takkan  pakai?

Hijau kepala itik

 rasa  cukup tinggi tak?

Tak

 suka lelaki yg lebih cerah atau lebih gelap ? Kenapa?


Lebih cerah sebab saya dah kulit gelap :P



Paling suka...

shoping.



xsuka
orang control macho n smbong!! specially LELAKI!





No comments:

Post a Comment